יום ראשון, 21 בספטמבר 2008

פתיחת חגיגית

היי!
פתיחה חגיגית של הבלוגספוג שלי היי אני עמרי. ב. (שם משפחה אני לא מגלה תנסו לנחש אם בה לכם רמז:שם המשפחה שלי עם שתי אותיות) את כול שאר המידע (תחביבים ועוד..) תכלו למצוא ב"פרטים עלי"
שבצד הימני של הבלוג.

אחרי שספרתי לכם עלי בוא נספר לכם על הבלוג


מה זה בלוגספוג?

או.קיי עם תפרקו את המילה בלוגספוג תראו שיצאו שתי מילים א.בלוג ב.ספוג

קלטם? הבלוג שלי על הסדרה הכי טובה ביקום" בובספוג מכנסמרובע"

"עכשיו אחרי שהבנו את השם אני יספר לכם מה היה פה : כל מיני כתבות על החדשות והנושאים הכי חמים ויפים על בובספוג או על חבריו וגם כול מיני פעילות ומישמות נושאי פרסים ולפעמים שאני קצת עצלן או שאני ממהר אני אתן לכם דפים להדפסה או תמונות

אז כבר עכשיו אני נותן לכם לכול הבלוגרים ובניי האתרים שתי תמונות של בובספוג לראש הדף של האתר או של הבלוג:

























תודה רבה לכולם וביי!

תגובה 1:

Maya Cohen אמר/ה...

בובספוג זו באמת הסדרה הכי טובה בעולם. אני יכולה לראות את בובספוג פרקים מלאים ברצף ואף פעם לא נמאס לי.