יום רביעי, 24 בספטמבר 2008

משחקי בובספוג

היי!

כן כן זה שוב אני אני מצטער שלא כתבתי כתבה חדשה אתמול שכחתי


ונעבור לעניין אח ראם שמתם לב לכותרת תבנו שהיום אני נותן לכם רשימת משחקים של בובספוג זה לא כול המשחק שיש ברשת את השאר תחלו למצוא בקישור הבאה:לחץ כאן

משחקי בובספוג

3 המשחקים החדשים ביותר
להציל את הסרטן הפריך
הוראות:שמור על הסרטן הפריך מפני הפלנקטונים המנסים לכנוב את הנוסחה
הצב הגנות בדרגות שונות בכול מיני מקומות והצל את הסרטן הפריך







בייסבול בובספוג
הוראות:משחק בייסבול מהנה עם בובספוג וחבריו
עצור את רמת הכוח עם מקש הרווח ונסה לעבור שלוש נסיונות בשלום
כול שעברת המשחק נעשה קשה יותר

אזהרה!:המשחק קצת איטי ונתקע לפעמים











מלחמת כדורי נייר
הוראות:מלחמת כדורי נייר באויר בן בובספוג לפטריק
ההוראות פשוטות יורים וזזים בעזרת העכבר





המשחק המומלץ


האיבקות בובספוג וחברים

הוראות:טורניר האיבקות עם שלל דמויות הסדרה

הוראות לחצנים כבר שם










טוב כאן זה נגמר אז ביי!
















































































תגובה 1:

Maya Cohen אמר/ה...

חמוד הבוב ספוג הזה, בדיוק קניתי לבת שלי בובה ענקית שלו. אני מחכה שהיא תחזור מבית הספר בשביל להפתיע אותה.